آخرین اخبار درباره ویزای توریستی و اقامت کانادا
تیر ۳۰, ۱۴۰۲
برای اخذ ویزای شنگن به چه نکاتی توجه کنیم؟
شهریور ۱۸, ۱۴۰۲

بهترین مراکز آموزش موسیقی در اروپا

اروپا موطن برخی از بهترین دانشکده های موسیقی در جهان است. این دانشگاه ها طیف گسترده ای از رشته های موسیقی را ارائه می دهند و از برخی از بهترین معلمان و نوازندگان جهان برخوردار هستند. اگر به دنبال تحصیل موسیقی در اروپا هستید، در اینجا چند مورد از بهترین گزینه ها آورده شده است:

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین (Universität für Musik und darstellende Kunst Wien) بزرگترین و قدیمی ترین دانشگاه موسیقی در جهان است. این دانشگاه در سال 1817 تاسیس شد و بیش از 3000 دانشجو دارد. این دانشگاه طیف گسترده ای از رشته های موسیقی را ارائه می دهد و از برخی از بهترین معلمان و نوازندگان جهان برخوردار است.

آکادمی سلطنتی موسیقی لندن (Royal Academy of Music)

آکادمی سلطنتی موسیقی لندن (Royal Academy of Music) یکی از معتبرترین دانشگاه های موسیقی در جهان است. این دانشگاه در سال 1822 تاسیس شد و بیش از 1000 دانشجو دارد. این دانشگاه طیف گسترده ای از رشته های موسیقی را ارائه می دهد و از برخی از بهترین معلمان و نوازندگان جهان برخوردار است.

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی ژنو (Haute École de Musique de Genève)

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی ژنو (Haute École de Musique de Genève) یکی از بهترین دانشگاه های موسیقی در اروپا است. این دانشگاه در سال 1835 تاسیس شد و بیش از 400 دانشجو دارد. این دانشگاه طیف گسترده ای از رشته های موسیقی را ارائه می دهد و از برخی از بهترین معلمان و نوازندگان جهان برخوردار است.

کنسرواتوار ژنو (Conservatoire de Genève)

کنسرواتوار ژنو (Conservatoire de Genève) یکی از قدیمی ترین دانشگاه های موسیقی در جهان است. این دانشگاه در سال 1826 تاسیس شد و بیش از 300 دانشجو دارد. این دانشگاه طیف گسترده ای از رشته های موسیقی را ارائه می دهد و از برخی از بهترین معلمان و نوازندگان جهان برخوردار است.

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی بروکسل (Conservatoire royal de Bruxelles)

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی بروکسل (Conservatoire royal de Bruxelles) یکی از بهترین دانشگاه های موسیقی در اروپا است. این دانشگاه در سال 1831 تاسیس شد و بیش از 1000 دانشجو دارد. این دانشگاه طیف گسترده ای از رشته های موسیقی را ارائه می دهد و از برخی از بهترین معلمان و نوازندگان جهان برخوردار است.

آکادمی موسیقی هامبورگ (Hochschule für Musik und Theater Hamburg)

آکادمی موسیقی هامبورگ (Hochschule für Musik und Theater Hamburg) یکی از بهترین دانشگاه های موسیقی در آلمان است. این دانشگاه در سال 1876 تاسیس شد و بیش از 1200 دانشجو دارد. این دانشگاه طیف گسترده ای از رشته های موسیقی را ارائه می دهد و از برخی از بهترین معلمان و نوازندگان جهان برخوردار است.

دانشگاه هنرهای برلین (Universität der Künste Berlin)

دانشگاه هنرهای برلین (Universität der Künste Berlin) یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های هنر در جهان است. این دانشگاه در سال 1696 تاسیس شد و بیش از 3000 دانشجو دارد. این دانشگاه طیف گسترده ای از رشته های هنری را ارائه می دهد، از جمله موسیقی، تئاتر، رقص و هنرهای تجسمی.

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ (Hochschule für Musik und Theater München)

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ (Hochschule für Musik und Theater München) یکی از بهترین دانشگاه های موسیقی در آلمان است. این دانشگاه در سال 1868 تاسیس شد و بیش از 1000 دانشجو دارد. این دانشگاه طیف گسترده ای از رشته های موسیقی را ارائه می دهد و از برخی از بهترین معلمان و نوازندگان جهان برخوردار است.

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی ولفگانگ آمادئوس موتسارت سالزبورگ (Universität Mozarteum Salzburg)

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی ولفگانگ آمادئوس موتسارت سالزبورگ (Universität Mozarteum Salzburg) یکی از بهترین دانشگاه های موسیقی در جهان است. این دانشگاه در سال 1841 تاسیس شد و بیش از 1000 دانشجو دارد. این دانشگاه طیف گسترده ای از رشته های موسیقی را ارائه می دهد و از برخی از بهترین معلمان و نوازندگان جهان برخوردار است.

دانشگاه هنرهای شفیلد (Sheffield Hallam University)

دانشگاه هنرهای شفیلد (Sheffield Hallam University) یکی از بهترین دانشگاه های هنر در انگلیس است. این دانشگاه در سال 1843 تاسیس شد و بیش از 3000 دانشجو دارد. این دانشگاه طیف گسترده ای از رشته های هنری را ارائه می دهد، از جمله موسیقی، تئاتر، رقص و هنرهای تجسمی.
این دانشگاه ها همه دوره های موسیقی را در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه می دهند و بسیاری از آنها دوره های کوتاه مدت نیز ارائه می دهند. شرایط پذیرش در این دانشگاه ها متفاوت است، اما معمولاً شامل آزمون ورودی، مصاحبه و مدرک تحصیلی می شود.
اگر قصد دارید در یکی از این دانشگاه ها تحصیل کنید، باید از قبل برای پذیرش اقدام کنید. زمان درخواست برای هر دانشگاه متفاوت است، اما معمولاً چند ماه قبل از شروع ترم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پذیرش در هر دانشگاه، باید وب سایت آن دانشگاه را بررسی کنید.