پرواز، قطار و اتوبوس اروپا

 

امروزه با توجه به توسعه تکنولوژی و دسترسی آسان همه به اینترنت، خرید بلیط کار چندان سختی نیست ، شما با یک جستجوی ساده در اینترنت میتوانید به ده ها سایت فروش بلیط دسترسی پیدا کنید و خرید خود را انجام دهید، اما اگر هم به سایت مورد نظر اطمینان داشته باشید، ممکن است با عدم آگاهی از قوانین و مقررات و عدم تسلط به ریزه کاری های پرواز ، خود و همراهانتان را به دردسر انداخته و در برخی مواقع حتی ضرر مالی سنگین هم بدهید چرا که اکثر پروازها و قطار های داخلی اروپا غیر قابل کنسلی و استرداد میباشند.

بطور مثال شما باید بدانید ؛ مدت زمان ترانزیت پرواز چقدر است؟ یا اینکه آیا کشور ترانزیت ویزا لازم دارد یا خیر ؟ یا میزان بار مجاز پرواز چند کیلو میباشد؟ و ... اینها گوشه ای از مواردیست که ممکن است شما را دچار مشکل کند، بنابراین به شما توصیه میکنیم با اینکه امکان خرید اینترنتی وجود دارد ، از مشاوره و تخصص کارشناس صدور بلیط استفاده کنید.

آژانس گل خندان گشت با داشتن سیستم های مختلف رزرواسیون و قرارداد با کارگزارهای مطمئن اروپایی ، قادر است بهترین و مناسبترین گزینه را به شما پیشنهاد دهد.

 

چند توصیه درخصوص پرواز و قطارهای داخلی اروپا:

 
  1. در پروازهای داخلی اروپا باید توجه داشته باشیم که بیشتر پروازها بدون بار نمایش داده می شود و درصورت نیاز به بار باید خریداری شود.
  2.  هزینه بار در پروازهای اروپایی از 25 یورو تا 40 یروو می باشد.
  3.  بهترین زمان خرید پروازهای داخلی 1 تا 2 ماه قبل از سفر می باشد.
  4. برخلاف پروازهای چارتر داخل ایران که هرچه به زمان پرواز نزدیکتر می شویم قیمت بلیط ها پایین تر می آید (غیراز زمان پیک مسافرت) در پروازهای داخلی اروپا هرچه زودتر بلیط تهیه شود ، از نظر قیمت ، کیفیت و تنوع پرواز به نفع مسافر خواهد بود و هرچه به زمان پرواز نزدیک شویم قیمت بلیط گرانتر شده و ممکن است پرواز مورد نظر پر شود.
  5.  اگر مسافر بلیط خود را به صورت رفت و برگشت تهیه نماید بهتر است چون قیمت بلیط مناسب تر می باشد.
  6. مسافرین حتماً باید توجه داشته باشند که بعضی از پروازهای داخلی اروپا 24 ساعت قبل از پرواز نیاز به چک این آنلاین ( check in online) دارند و اگر این کار را انجام ندهند در فرودگاه حدوداً 60 یورو باید پرداخت کنند.
  7. مسافرینی که در یک روز چند پرواز داخلی اروپا دارند حتماً توجه داشته باشند که بین دو پرواز خود 4 ساعت زمان نیاز دارند.
  8. برخی از قطارهای داخلی اروپا بلیط کاغدی خودشان را دارند و بلیط برخی پرینتی هستند ، بنابراین حتما باید از طریق آژانس هایی صادر شوند که بلیط های مخصوص صدور دارند.
 
 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط با مشاورین ما در تماس باشید.

021-88914791 و 0903-1792010