خدمات سفارت کشورهای اروپایی

 

خدمات سفارت های اروپایی به چند بخش تقسیم میشوند، بخش اول تعیین وقت سفارت(مصاحبه) است که در بخش "خدمات سفر/وقت و فرم سفارت های اروپایی مفصل در مورد آن صحبت شده، اما شما برای اخذ ویزای شنگن نیاز دارید که رزرو هتل ، رزرو بلیط و بیمه مسافرتی هم داشته باشید.

اولین قدم در اینخصوص رزرو پرواز میباشد که باتوجه به مسیر سفر ، همکاران ما بهترین پرواز و ایرلاین را به شما پیشنهاد خواهند داد، پس شما ابتدا با همکاران ما در بخش پروازهای خارجی تماس بگیرید و هماهنگی لازم را انجام دهید.

پس از مشخص شدن تاریخ دقیق سفر حالا نیاز به رزرو هتل دارید، رزرو هتل برای سفارت های اروپایی بسیار مهم و حساس است چرا که درصورتیکه رزرو هتل صوری یا غیرواقعی باشد و یا هتل ارزان قیمت خارج از شهر رزرو شود ، همین موضوع باعث ریجکتی خواهد شد ، بنابراین شما نیاز دارید رزروی داشته باشید که درصورتیکه سفارت با هتل شما تماس گرفت، اسم شما در لیست هتل موجود باشد.

ما به شما این اطمینان را میدهیم که رزرو هتل های ما قطعی و واقعی است و حتی خود شما هم میتوانید با هتل تماس گرفته و صحت رزرو را بررسی کنید. بنابراین با خیال راحت رزرو هتل را به ما بسپارید.

و قدم آخر صدور بیمه نامه مسافرتی است که همکاران ما در بخش اروپا با توجه به شرایط مسافر و مدت زمان سفر این کار را برای شما انجام میدهند.

 

تورهای پیشنهادی اروپا

اردیبهشت ۳۱, ۱۴۰۱
7 روز و 6 شب

هتل مرکز شهر

تاریخ تور گذشته است
آبان ۲۸, ۱۴۰۰

۷ شب پاریس | فرانسه

قیمت از 1050 یورو + نرخ بلیط

7 شب و 8 روز

هتل مرکز شهر

تاریخ تور گذشته است
آذر ۱۷, ۱۳۹۸

تور پاریس ، بروکسل و آمستردام (۷ روزه)

قیمت از 1190 یورو + نرخ پرواز

7 روز و 6 شب ظرفیت موجود 12 نفر

هتل مرکز شهر

تاریخ تور گذشته است
آذر ۱۶, ۱۴۰۰

۴ شب بارسلون

قیمت از 790 یورو + نرخ بلیط

5 روز

هتل مرکز شهر

تاریخ تور گذشته است