بهترین دانشگاه های پزشکی اروپا برای دانشجویان ایرانی
شهریور ۲۵, ۱۴۰۲
۳ شب آتن + ۳ شب رم | پاییز و زمستان ۱۴۰۲
مهر ۲۴, ۱۴۰۲

٤ نكته مهم در اخذ ویزای توریستی كانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا یک فرآیند پیچیده و دقیق است که نیاز به ارائه مدارک و اطلاعات مختلف دارد. برای افزایش شانس پذیرش درخواست ویزا، لازم است که درخواست‌کننده به چهار نکته زیر توجه داشته باشد:

مدارک رزرو هتل، پرواز و بیمه و برنامه سفر

این نشان می‌دهد که درخواست‌کننده برنامه سفر خود را به خوبی تدارک دیده است و قصد بازگشت به کشور خود را دارد. رزرو هتل، پرواز و بیمه باید به صورت واقعی انجام شده باشند و مدارک آن‌ها را همراه با فرم درخواست ویزا ارسال کنید.

مدارک اثبات سفرهای متعدد

این نشان می‌دهد که درخواست‌کننده علاقه به گردشگری دارد و تجربه سفر به کشورهای مختلف را دارد. این موضوع می‌تواند اعتبار درخواست‌کننده را افزایش دهد و نشان دهد که او قصد مهاجرت غیرقانونی یا کار ندارد. سفر به کشورهای اروپایی به خصوص مزیت دارد زیرا نشان می‌دهد که درخواست‌کننده با فرهنگ و قوانین غربی آشنا است. البته تعداد و کیفیت سفر هم مهم هستند و باید با مدارک مثل پاسپورت، بلیط پرواز، عکس‌های سفر و غیره ثابت شوند.

مدارک شغلی و اثبات آن

این نشان می‌دهد که درخواست‌کننده یک منبع درآمد ثابت دارد و به زندگی خود در کشور خود رضایت دارد. این موضوع باعث می‌شود که درخواست‌کننده به عنوان یک فرد مسئول و جدی شناخته شود و نشان دهد که قصد تغییر شغل یا سکونت ندارد. برای اثبات شغل، باید مدارک جانبی و ریزه‌کاری های شغل خود را همچون حقوق، قرارداد، گواهینامه، سابقه کار، توصیه‌نامه و غیره ارائه کنید.

دعوتنامه توریستی کانادا به همراه متن مناسب

اگر شما شرایط اخذ دعوتنامه توریستی کانادا را دارید، یعنی یک فرد معتبر در کانادا آماده است که شما را به عنوان مهمان خود دعوت کند، باید به نحوی دعوتنامه را بنویسید که موثر باشد. دعوتنامه باید شامل مشخصات شما و فرد دعوت‌کننده، رابطه شما با او، مدت و هدف سفر شما، آدرس و تلفن فرد دعوت‌کننده و تایید اینکه او هزینه‌های سفر و اقامت شما را پرداخت می‌کند یا نه باشد. همچنین باید توجیه سفر خود را به صورت درست و منطقی بیان کنید و فاکتورهای لازمه را در دعوتنامه رعایت کنید.
همکاران ما در آژانس مسافرتی گلخندان گشت در تمام مراحل اخذ ویزای توریستی کانادا و سفر به کشور کانادا راهنمای شما هستند. همین حالا فرم ارزیابی ویزای توریستی کانادا را پر کرده و منتظر تماس همکاران ما باشید. اطلاعات کامل و بروز در مورد ویزای توریستی کانادا و انواع دیگر ویزای کانادا را در اینجا بخوانید.